2018. sze 08.

Rólam

írta: chxxx
Rólam

Krisztián vagyok, főként tanácsadással, informatikai fejlesztésekkel, dns alapú biztonságtechnikai technológiákkal, könyv írással foglalkozom...amikor otthon vagyok. Meg messziről is, ha már lehet.

Egyszer csak jött barátnőm nagy ötlete, hogy van egy ösztöndíj Indonéziába egy évre, és meg szeretné pályázni. Majd várakozó csend. Mondtam is, hogy jó, menjünk. Úgyhogy, most itt vagyunk, ő délelőttönként helyi nyelvet tanul, én táv-munkázok, aztán közös délután-este, majd a végén éjjel még egy kis e-mail írogatás meg telefonálás a program (mivel mi 6 órával később vagyunk, mint otthon). Nekem ideális, sosem voltam reggeli típus. Az ébresztő óra amúgy is szív-zavarokat okoz (Scientific American 2015/4).

Mindig is el akartam jönni ide, csak azt nem tartottam értelmes megoldásnak, hogy két hét útból három napot az úttal töltsek minden egyes alkalommal. Logikusnak tűnt, hogy a régióban lakva csillagtúrázni sokkal jobb, csak úgy, mint otthon járunk el Londonba, Párizsba, vagy akár Egyiptomba. Ez volt a gondolat, meg a meg nem valósított terv, egészen a nagy bejelentésig. Amikor meghallottam, nyilván csak széttehettem a kezemet, elfogadtam, hogy a "sors" szembe jött, megszerveztem, amit lehetett, és repülő.

Ha meg már itt vagyok, akkor nyilván szeretném megváltoztatni a világot! Minimum! Hoztam magammal 3-4 olyan magyar eredetű találmányt, ami hasznos lehet az itteni emberek számára is, remélem, hogy egy év múlva látható eredménye is lesz ezeknek!

"Az élet egy kaland, vagy egy nagy semmi!"

Szólj hozzá